from the beginning

You see, it's all clear.
You were meant to be here from the beginning.

1.

Czekało się tak długo. Czekało, snuło plany, tęskniło. 
 Chciało się tylko, żeby wszystkie te myśli stały się prawdą.
Już się stają.
W deszczowym Krakowie siedzę zawinięta w pościel i spokojnie patrzę
jak spełniają mi się marzenia.
 Patrzę też na te już spełnione, siedzące obok mnie z kubkiem kawy. Spokojnie, jak gdyby nigdy nic rozmawiające ze mną. Jak gdyby przez tyle czasu tak bardzo ich nie wyczekiwano, jak gdyby zawsze były na wyciągnięcie ręki.
Jestem szczęśliwa zamykając miasto w zdjęciach, bo mimo ogromnej radości, jaką sprawia mi portretowanie, to amatorskie fotografowanie miasta kochałam i dalej kocham najbardziej.
Dziś możecie zobaczyć kilka zdjęć z moich krakowskich spacerów. Z pewnością z biegiem czasu będzie ich więcej... :)


2.

3.

4.

5.

6.

Komentarze

Popularne posty