Better than a dream


Pewnego popołudnia wpadła do mnie Asia. W biegu, z milionem opowieści i mnóstwem min. Wbiegła do mieszkania niosąc nowinę - Hajtam się! Za dwa tygodnie! Zróbmy prezent ślubny dla mojego Piotrka! Wyjęłam więc aparat, niezdarnie założyłam zenitowski obiektyw i dokładnie obfotografowałam tenże ślubny podarunek. Piękny album pod nieoficjalnym tytułem " Patrz, 70-letni Piotrze, jaka byłam piękna za młodu" trafił w ręce Pana Młodego i podobno bardzo mu się spodobał. Ponieważ dostałam oficjalne zezwolenie, pokażę Wam dziś kilka z Asinych zdjęć, w których osobiście jestem bardzo zakochana. 
Patrząc na tak śliczną dziewczynę aż się łezka w oku kręci z zazdrości... :)

Z dedykacją i serdecznymi pozdrowieniami dla szczęśliwych nowożeńców- Asi i Piotrka! :)

1.
2.

3.

4.

5.

6.

7.

8.

 9.

10.

11.

 12.

13.


14.

15.

16.

17.


Modelowała:  wtedy jeszcze Asia Bąk, dziś już Asia Gondek :)

Komentarze

Popularne posty